Projektmenedzser

Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatal Polgármesteri Iroda
projektmenedzser munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3700 Kazincbarcika, Fő tér 4.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • Önkormányzat saját forrásaiból, hazai és/vagy uniós támogatású pályázatok figyelése, előkészítésében való részvétel, pályázati dokumentációk teljes körű összeállítása, a támogatással megvalósuló projektek szakszerű menedzselése uniós és hazai forrásból finanszírozott pályázatok területén,

  • Pályázati adatlapok kitöltése,

  • Támogatási Szerződések kezelése, módosítási kérelmek előkészítése,

  • Beruházásokhoz kapcsolódó szerződések előkészítése,

  • Szerződéses partnerekkel történő kapcsolattartás,

  • Fejlesztéshez szükséges engedélyezési / hozzájárulási eljárások szervezése, szakmai egyeztetések lebonyolítása, projekt előkészítése, projekttervezés és ütemezés előkészítése,

  • Pályázati dokumentációk kidolgozásában való részvétel,

  • Beruházások helyszíni nyomon követése,

  • Pályázati adminisztráció (EPTK felület kezelése, szakmai beszámolók, elszámolások elkészítése (részvétel helyszíni és monitoring ellenőrzéseken).

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a Közszolgálati Szabályzatról szóló 26/2019.számú Jegyzői rendelkezésben foglaltak az irányadóak.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,

  • Cselekvőképesség,

  • Büntetlen előélet,

  • Főiskola, befejezett felsőfokú tanulmányok (pénzügyi, gazdasági, jogi, bölcsész vagy műszaki végzettség),

  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

  • Pontos, precíz munkavégzés, kitartás, magas fokú koncentrációs készség, rugalmasság, önálló munkavégzés, csapatszellem, szakmai területhez kapcsolódó intézményrendszer, jogszabályok, eljárásrendek ismerete,

  • A határozatlan időre szóló köztisztviselői jogviszony teljes munkaidőben, hat hónap próbaidő kikötésével jön létre.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Közbeszerzési referens képesítés

  • Legalább 1 év hasonló területen szerzett tapasztalat

  • EPTK felület ismerete

  • Könyvelői vagy pénzügyi-számviteli ügyintézői képesítés

  • Műszaki képzettség, beruházások lebonyolításában szerzett releváns tapasztalat

  • Angol nyelvtudás

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Végzettséget igazoló okmányok másolata

  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul

  • 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány

  • A pályázó nyilatkozata az előírt vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség vállalásáról

  • A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz

A munkakör betölthetőségének időpontja: 2021. október 1.

A pályázat benyújtásának határideje: 2021. szeptember 27.

A pályázatok benyújtásának módja:

         Postai úton, a pályázatnak a Kazincbarcikai Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (3700 Kazincbarcika, Fő tér 4.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HUM/ 308 /2021, valamint a munkakör megnevezését projektmenedzser.

         Elektronikus úton Vályi-Nagy Gyöngyi részére az allas@kazincbarcika.hu e-mail-címen keresztül

A pályázat elbírálásának határideje: 2021. szeptember 30.

 

KolorTV élőben

Programajánló

Őszi napközis tábor

Gyermekek Háza – Kézművesház

Idősek hónapja – Szécsi Pál emlékkoncert – Gergely Róbert előadása

Egressy Béni Művelődési Központ

A Diósgyőri Képzőművész Stúdió ’76 jubileumi kiállítása

Mezey István Művészeti Központ

Legfrissebb galéria

Legfrissebb videók

Facebook

Szurkoljunk