Városmarketing gyémánt díjat nyert a Fitt Ovi
Idén június 5-én került sor az ötödik Országos Városmarketing Díj pályázat díjátadójára, melynek a MédiapiacON konferencián a - Magyar Marketing Szövetséggel közös szervezésű „Smart City Smart Marketing” szekciója adott otthont. Kazincbarcika idén újra városmarketing gyémánt díjat kapott.
Az Országos Városmarketing Díj célja, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. A sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széles körű népszerűsítésével hozzá kívánnak járulni az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez - segítve a tapasztalatcserét, a városok vezetői, szervezetei és marketingesei közötti együttműködést. A jó városmarketing tevékenység ugyanis pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre. A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.
Városunk 2019-ben a városmarketing projektek programjai, kampányai kategóriában pályázott a Fitt Ovi Kazincbarcika programmal programokkal, melyet a szakmai zsűri gyémánt díjjal jutalmazott.
– Az idei sikeres pályázatnak köszönhetően összesen már kilenc városmarketing gyémánt díjjal büszkélkedhetünk, ami szakmailag is megerősítést ad. Ez is bizonyítja, hogy hatékonyan végzik a munkájukat a Barcika Art Kft. és az együttműködő szervezetek munkatársai, hiszen a színvonalas programjaink, illetve azok népszerűsítése rendre eléri a célját. A városlakók pedig rendkívül érdeklődőek, és aktívan részt vesznek az itt zajló eseményeken, rendezvényeken – mondta el Szitka Péter polgármester.