https://kolorline.hu/Időpontot kell foglalni az ügyintézéshez

Időpontot kell foglalni az ügyintézéshez

Szerző:

Kolorline szerkesztőség

Publikálva:

Utolsó frissítés:

Kategória:

Kazincbarcika

A koronavírus-járvány miatti veszélyhelyzetben a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV), központi ügyfélszolgálatain, kirendeltségein és ügyfélszolgálati helyein a személyesen megjelenő ügyfeleket időpontfoglalással fogadja.

Az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása időpontfoglalás nélkül is intézhető.

A kormányablakokban működő NAV-ablakokban a személyes ügyintézéshez kivétel nélkül, valamennyi ügytípus esetében időpontfoglalásra van szükség.

A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival. A gyors és rugalmas ügyintézést a telefonos és elektronikus szolgáltatások biztosítják.

  • Konkrét ügyek intézéséhez, a 06-80/20-21-22 számon ingyenesen hívható a NAV Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszere. A rendszer használatához ügyfélazonosító-számra (PIN-kód) vagy részleges kódú telefonos azonosításra van szükség. Ügyfélazonosító-szám legegyszerűbben az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazással igényelhető a TEL-nyomtatványon.
  •  Általános kérdésekben regisztráció nélkül is hívható a NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon.
  • Az elektronikusan intézhető ügyekről (többek között szja-bevallási tervezetek jóváhagyása vagy módosítása, adószámla-lekérdezés, adóhatósági igazolások igénylése, nyomtatványok beküldése) és a szolgáltatások elérhetőségéről szól a NAV honlapján közzétett NAV Online című tájékoztató.

 Kérik, hogy az ügyfelek csak rendkívül indokolt esetben és időpontfoglalással keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát!

Ügyfeleik és kollégáik egészségének védelmében kérik, hogy ügyfeleink a halaszthatatlan személyes ügyintézés alkalmával nyissanak ügyfélkaput vagy igényeljenek telefonos ügyfélazonosító-számot (PIN-kód), hogy a későbbiekben legyen lehetőség az online vagy a telefonos ügyintézésre! Ezzel elkerülhető a sorban állás és otthonról egyszerűbben, gyorsabban és biztonságosabban intézhetők az adóügyek.

További híreink

Megszűnik a 22 eurós áfamentességi értékhatár

Dátum: 2021. ápr 17. 07:40

2021. július 1-jén az Európai Unióban megszűnik az unión kívülről érkező 22 euró alatti áruk áfamentessége, 150 eurós értékig azonban a termékek behozatala továbbra is vámmentes marad. A Magyar Posta automatikus vámeljárással készül a jogszabályi változásra.

Újra nyitnak a BMH Nonprofit Kft. ügyfélszolgálati irodái

Dátum: 2021. ápr 17. 07:37

A BMH Nonprofit Kft. személyes ügyfélszolgálati irodái 2021. április 19-től a megszokott nyitvatartási rend szerint újra fogadják ügyfeleinket, illetve ugyanezen időponttól a házhoz menő lomtalanítás megrendelése ismét elérhető.

Vigyázzunk egymásra Kazincbarcikán! – 2021. április 16.

Dátum: 2021. ápr 16. 18:22

Kazincbarcika Város Önkormányzata eddig is és ezután is fontosnak tartja a lakosság naprakész, hiteles informálását, ezért hetente két alkalommal, többnyire keddi és pénteki napokon a városban érvényben lévő intézkedésekről, a megbetegedések számáról, teendőkről adunk hírt, iránymutatást Önöknek a kolorline.hu és Szitka Péter polgármester, valamint Klimon István alpolgármester hivatalos Facebook-oldalán. Kérjük Önöket, hogy az általános védelmi szabályokat mindenhol tartsák be, vigyázzunk egymásra Kazincbarcikán!

Újra nyitnak a bölcsődék, az óvodák és az iskolák – Kazincbarcika Város Önkormányzata minden intézményi dolgozónak FFP2-es maszkot biztosít!

Dátum: 2021. ápr 16. 15:30

Kazincbarcika Város Önkormányzata a pedagógusok, a munkatársak és a gyermekek fokozott védelme érdekében az intézményi dolgozóknak összesen 1000 db FFP2-es maszkot biztosít, emellett kézfertőtlenítőszerekkel is segíti a higiéniai szabályok szigorú betartását.

KolorTV élőben

Programajánló

Legfrissebb galéria

Legfrissebb videók

Facebook

Szurkoljunk