Visszaköltözik a Polgármesteri Hivatal
Április 3-tól visszatér eredeti helyére, a Fő tér 4. szám alá a kazincbarcikai Polgármesteri Hivatal. A tervek szerint hétfőn a Jegyzői Titkárság, a Hatósági Osztály Igazgatási csoportja, illetőleg a Polgármesteri Iroda költözik át, míg kedden a Gazdálkodási Osztály. A Városüzemeltetési Osztály már a héten megkezdte a költözködést. A jelenlegi ügyfélfogadási rend április 15-ig marad érvényben.
A kazincbarcikai képviselő-testület 2022. november 10-i ülésén döntött arról, hogy a távhőárak drasztikus emelkedése miatt átstrukturálja a Polgármesteri Hivatal működtetését. A hivatalvezetés nagy része és az ellátórendszer az önkormányzat tulajdonában lévő olyan ingatlanokba költözött át, ahol jelentősen alacsonyabb fűtési költségeket kell fizetni. Emiatt az egyes ügyosztályok különböző épületekben lettek elhelyezve.
A jelenlegi ügyfélfogadási rend április 15-ig marad érvényben. A jelenleg érvényben lévő ügyfélfogadási időpontokról a város honlapján, a hivatal épületén, illetőleg itt tájékozódhat a lakosság.
Mint ismert, tavaly novemberben az Építők útja 15. szám III. emeletére költöztek a Gazdálkodási Osztály és a Polgármesteri Iroda munkatársai, míg a Hatósági és Jogi Osztály a Fő tér 35. szám alatt kapott helyet. A Szociális csoport a Fő tér 36. szám alatt folytatta a munkáját, míg a Munkácsy tér 7-ben a Városüzemeltetési és Rendészeti Osztály Városüzemeltetési csoportja végzi a feladatait. A hivatal osztályai és csoportjai jövő héttől az eredeti helyükre költöznek vissza — erősítette meg a Kolorline kérdésére dr. Szuromi Krisztina jegyző.
Az átszervezéssel körülbelül 25-30 millió forintos megtakarítást ért el a Polgármesteri Hivatal, megvédve így a dolgozók munkahelyét, a családok megélhetését. Ehhez az összeghez adódik még hozzá a holding cégei által megspórolt rezsidíj.
A városvezetés ezúton is köszöni az itt élőknek, hogy rugalmasan és megértéssel álltak a kényszerű szervezeti átalakításhoz.