Városmarketing Gyémánt Díjas Kazincbarcika
Újabb Városmarketing Gyémánt Díjat kapott Kazincbarcika. A Magyar Marketing Szövetség független szakmai zsűrije számára az év végén megjelent Úti cél: Kolorcity című könyv, valamint a bemutatójához kapcsolódó marketingkommunikációs megoldások és tartalom jelentett elismerést. Az erről szóló oklevelet ünnepélyes keretek között adták át Budapesten.
Tízéves a Kolorcity városmárka, és idén tizedik gyémántdíját kapta meg Kazincbarcika. A város formabontó színes könyve tavaly karácsonykor jelent meg, és újszerű módon mutatja be a települést: az itt élők, az itt éltek és az ide látogatók szemén keresztül. A személyes élmények még egyedibbé tették a tartalmat, a könyvhöz pedig a készítők olyan marketingmegoldásokat rendeltek, amelyek akár önállóan is megállják a helyüket a város és a „Kolorcity-brand” bemutatásában, népszerűsítésében. A kiadvány tartalma, a fotók és a könyv szereplőivel készült kisfilmsorozat egy olyan várost jelenít meg, amelynek szerethető az idővonala, amely élhető, élvezhető és valóban színes.
Ezt bemutatva indult el a Magyar Marketing Szövetség pályázatán az Úti cél: Kolorcity. Idén az országból összesen 36 város 180 nevezést adott be, az elismert szakemberekből álló zsűri pedig a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság, és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján döntött arról, mely pályamunka méltó elismerésre.
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegyében Kazincbarcika mellett Szikszó és Encs városa kapott még gyémántdíjat, amely a védjegy alapján azt jelenti a szakmai szervezet szempontjai szerint, hogy a nyertesek aktív városmarketing tevékenységet folytattak az elmúlt esztendőben.
Szitka Péter, Kazincbarcika polgármestere az elismerés kapcsán közölte: büszkeséggel tölti el a 10. gyémántdíj, de városvezetőként mindig az lesz a legfontosabb számára, hogy az itt élők pozitívan ítéljék meg saját városukat.
„Természetesen, amikor elkészül egy olyan könyv, amely összefoglalja a város egy korszakát, és kívülről szakmailag is azt mondják, hogy ez elismerésre méltó, az jólesik. Óriási büszkesége ez a városnak nemcsak azért, mert megszületett az Úti cél: Kolorcity, ami meghatározó korszakát öleli fel a városunknak, hanem azért is, mert mindez olyan minőségben és tartalomban mutatja be Kazincbarcikát, amely bárki számára fogyasztható, és népszerű nemcsak a városban, hanem a város határain kívül is.”