A Tompában is választható a menü
Az egyedi plasztikkártyák átvehetőek az intézmények gazdasági irodáiban. A megrendelők feladata csupán annyi, hogy a tájékoztatóban kapott honlapon – htpps://barcikaprima-ref.gb.hu – regisztráljanak.
Regisztrálni a plasztikkártyán lévő azonosítószámmal és egy e-mail-cím segítségével lehet, melyet követően e-mailben elküldik az aktiváló linket. Az aktiválás után szintén e-mailben kapják meg a belépéshez szükséges jelszót, valamint egy oktatóvideót, amely megkönnyíti a rendelés folyamatát.
A későbbiekben a regisztráció során megadott e-mail-cím és jelszó segítségével tudnak belépni a rendszerbe. A jelszót az Adatlapfülön a belépési adatoknál lehet módosítani.
A Menürendelés pontban kiválaszthatják a kívánt menüt a + gomb lenyomásával. Korrigálni a – gombbal lehetséges. Ha kiválasztották a rendelendő menüket, rákattinthatnak a Megrend/Lemond opcióra. A rendelésről megrendelő készül, amit PDF-ben is lementhetnek, de ezt a regisztráció során megadott e-mail-címre is elküldik. A rendelést mindig minimum 5 nappal előtte kell leadnia a weboldalon. Ha valaki meggondolja magát, legalább 5 munkanappal előtte még módosíthatja rendelését szintén online. Ha valamiért nem tud valaki ebédelni, akkor az előző munkanapon délelőtt 9.00 óráig lemondhatja azt ugyanezen a felületen.
Az interneten leadott rendelések automatikusan bekerülnek a tálalóprogramba, valamint a gazdasági iroda munkatársa is értesül róla. A tálalóprogramot futtató számítógéphez kapcsolódik egy kódolvasó is, mely leolvassa az egyedi azonosítóval ellátott plasztikkártyáról a szükséges információt. Ezek alapján a tálalóprogram képes azonosítani a személyt és a leadott rendelését. Amennyiben le volt adva a rendelése, kiírják a nevet és a menü tételeit is, ezzel segítve a tálalószemélyzet munkáját.
A fizetés az eddig megszokottak szerint a gazdasági irodákban történik, vagy átutalással az iskola számlaszámára.
Vigyázzon a plasztikkártyájára! Amennyiben megsérül vagy elhagyja, 500 Ft ellenében kérhet újat a gazdasági irodában.