https://kolorline.hu/Gyémántdíjas Kazincbarcika — megduplázta Kolorcity a marketingelismerései számát

Gyémántdíjas Kazincbarcika — megduplázta Kolorcity a marketingelismerései számát

Szerző:

Kolorline szerkesztőség

Publikálva:

Utolsó frissítés:

Kategória:

Kazincbarcika

Újabb gyémántokat söpört be Kazincbarcika az országos „Városmarketing Gyémántdíj” versenyen, amelyet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete immár 10. éve hirdet meg. Városunk mostanáig összesen 10 gyémántdíjjal büszkélkedhetett, a szerda esti ünnepélyes átadón azonban megduplázta elismerései számát. Rendezvény-esemény kategóriában 4, marketingkommunikációs megoldások és tartalomgyártás kategóriában pedig 6 gyémántot nyert Kazincbarcika, valamint elhozta hazánk első sajtófigyelő vállalatának, az Observernek a különdíját is.

Díjátadó est gyémántesővel

Nem is sikerülhetett volna jobban a március 5-i „Városmarketing Gyémántdíj” átadó ünnepség Kazincbarcika számára: a város 10 pályázattal indult a megmérettetésen, végül nemcsak 10, hanem 11 elismeréssel zárta a ceremóniát. Az eseményen Sütő Ágnes, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke visszaidézte a kezdeteket, amikor prof. dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének vezetője, az MMSZ elnökségi tagja és Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke úgy döntött, hogy a marketing városokra vonatkozó speciális területét, az ott megvalósuló értékteremtést különdíjjal szeretnék jutalmazni. Prof. Dr. Piskóti István köszöntőjében kiemelte, hogy évről évre egyre jobb pályázatok születnek.

„A „Városmarketing Gyémántdíj” versenyen maga a pályázat szakmaisága, átgondoltsága, a marketingszabályoknak való megfelelése mérettetik meg — emelte ki a professzor. — A zsűriben nagyon sokan dolgoznak azért, hogy igazságos döntések szülessenek. Minden pályázatot ketten, egymástól függetlenül bírálnak, ahogyan ez az akadémiai körökben illik. Akkor kap valaki gyémántdíjat, ha két egybehangzó támogatást kap” — erősítette meg Piskóti István.



Tíz pályázat érkezett Kazincbarcikáról

A Barcika Art Nonprofit Kft. a város képviseletében 2 kategóriában, összesen 10 anyagot adott be az ország legnagyobb és egyetlen szakmai megmérettetésére, amelyet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete 10 éve hívott életre. Rendezvény-esemény kategóriában indítottuk a 2024-es advent vasárnapi programsorozatot, a Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás szemléletformáló kampányát, a Tour de Hongrie kazincbarcikai etapjának szoboravatóját, illetve az októberi Szüreti vigalom programját.

Marketingkommunikációs megoldások és tartalomgyártás kategóriában 6 anyaggal indult Kazincbarcika. A Barcika ’70 film, a Fadopátlás, a Jakupcsek Gabriellával készült szemléletformáló kampány, a Susztermatt Csuja Imrével, a város 70. születésnapjára készült 4 részes jubileumi különkiadások print számai, valamint a Korda Györggyel készült pókerjátszma kisfilmje is gyémántot ért.



Kiemelkedő teljesítményt nyújtott Kazincbarcika

Kazincbarcika mind a 10 beadott pályázati anyaga gyémántdíjas lett, így városunk a korábbi években begyűjtött 10 — az akadémiai marketingszakma által odaítélt — gyémántdíját azonnal megduplázta. Az elismeréseket Szitka Péter polgármester és Halász Norbert, a Barcika Art Nonprofit Kft. operatív igazgatója vette át Sütő Ágnestől, a Magyar Marketing Szövetség alelnökétől és Piskóti István elnökségi tagtól.

„Rendkívül büszke vagyok a kollégáimra és azokra a programokra, valamint marketingtartalmakra, amelyek forradalmasított módszerekkel készülnek nálunk Kazincbarcikán — fogalmazott Kazincbarcika polgármestere.  — Ez a gyémántdíjeső azt jelenti, hogy mostmár nemcsak a kazincbarcikaiak látják, hogy mik valósulnak meg és milyen tartalmak születnek városunkban, hanem olyan, a marketingtudomány tekintetében elismert szakemberek, akik gyémántokkal értékelték a városmarketingben megjelent helyi forradalmi újításokat” — erősítette meg Szitka Péter.



A „Városmarketing Gyémántdíj” a települések kommunikációs és marketingtevékenységének legnagyobb elismerése. Évente több száz pályázat érkezik a Magyar Marketing Szövetséghez. Az idei díjátadón Magyarország legrégebbi és első sajtófigyelő vállalata, az Observer médiafigyelő külön is díjazta a Kazincbarcikán megvalósult eseményeket, valamint a kommunikációs és marketingmegoldásokat. A cég naponta 10 ezernél is több cikket dolgoz fel, rádiós és televíziós műsorokról készít leiratokat. Az Observer ügyvezetőjétől, Csizmadia Ádámtól a ceremónia végén egy különdíjat vett át Szitka Péter és Halász Norbert.


 

További híreink

Közterület-felügyelők tanították a diákokat a helyes közlekedésre

Dátum: 2025. szept 09. 08:00

Felkérést kapott szeptember első hetében a Kazincbarcikai Önkormányzati Rendészet, hogy játékos formában segítsék megtanítani a gyerekeknek, hogyan kell biztonságosan közlekedni és átkelni a zebrán. A közterület-felügyelők természetesen igent mondtak, és valós szituációt szimulálva mutatták meg, mekkora veszélyforrás az úttest és a gyalogátkelőhely.

Delhusa Gjon Kazincbarcikán — városunk volt az egyik állomása a Szerencsekoncerteknek

Dátum: 2025. szept 08. 16:57

Összesen 80 megállóval kínál szórakoztató zenés kikapcsolódást az adott települések lakóinak a Szerencsekoncertek szeptember 4. és október 19. között. Kazincbarcikára szeptember 7-én érkezett a program, és a Mezey István Művészeti Központban először a Duász Akusztik, majd Delhusa Gjon koncertje szórakoztatta a közönséget.

Befejeződött a Vízi komplexum építése — a hivatalos nyitáshoz már csak az engedélyek szükségesek

Dátum: 2025. szept 07. 18:00

Hamarosan megnyitja kapuit a Vízi komplexum. Befejeződött a fizikai kivitelezése a létesítménynek, amely már csak az engedélyezési folyamat lezárására, illetve a végső hivatalos nyitásra vár. A Csónakázó-tó mellett egy több mint 8 ezer négyzetméteres területen, 2 ütemben indult el az építkezés. Az első ütem 2024-ben fejeződött be, ekkor készült el az 50 méteres versenymedence, az öltözők, a gépészet, a szükséges kiszolgáló helyiségek, valamint az épület korpusza. A második ütemben – amely 2024 tavaszán indult és egy év alatt valósult meg – a kültéri és a tanmedencék burkolata, az audiovizuális rendszer, a kiegészítő elemek, illetve a wellness- és rekreációs rész kialakítása történt meg.

Az energiapolitika nem politika — Kazincbarcikára látogatott Holoda Attila

Dátum: 2025. szept 07. 10:17

Holoda Attila, hazánk egyik legismertebb energetikai szakértője volt Kazincbarcika vendége szeptember 4-én. A több évtizedes tapasztalattal rendelkező szakember látogatást tett a város ikonikus Vízi komplexumában, majd egy városnézést követően az aktuális energiaellátási helyzetről és kihívásokról tartott előadást a Mezey István Művészeti Központban.

KolorTV élőben

Programajánló

Utcazene Fiesta — A Kolorfutás Night napos oldala

Kazincbarcika

Befutott a Kolorfutás Night 2025 dátuma — él a nevezés

Kazincbarcika

Idősek hónapja Kazincbarcikán 2025

Kazincbarcika

Legfrissebb galéria

Legfrissebb videók

Facebook

Szurkoljunk