https://kolorline.hu/Gyémántdíjas Kazincbarcika — megduplázta Kolorcity a marketingelismerései számát

Gyémántdíjas Kazincbarcika — megduplázta Kolorcity a marketingelismerései számát

Szerző:

Kolorline szerkesztőség

Publikálva:

Utolsó frissítés:

Kategória:

Kazincbarcika

Újabb gyémántokat söpört be Kazincbarcika az országos „Városmarketing Gyémántdíj” versenyen, amelyet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete immár 10. éve hirdet meg. Városunk mostanáig összesen 10 gyémántdíjjal büszkélkedhetett, a szerda esti ünnepélyes átadón azonban megduplázta elismerései számát. Rendezvény-esemény kategóriában 4, marketingkommunikációs megoldások és tartalomgyártás kategóriában pedig 6 gyémántot nyert Kazincbarcika, valamint elhozta hazánk első sajtófigyelő vállalatának, az Observernek a különdíját is.

Díjátadó est gyémántesővel

Nem is sikerülhetett volna jobban a március 5-i „Városmarketing Gyémántdíj” átadó ünnepség Kazincbarcika számára: a város 10 pályázattal indult a megmérettetésen, végül nemcsak 10, hanem 11 elismeréssel zárta a ceremóniát. Az eseményen Sütő Ágnes, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke visszaidézte a kezdeteket, amikor prof. dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének vezetője, az MMSZ elnökségi tagja és Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke úgy döntött, hogy a marketing városokra vonatkozó speciális területét, az ott megvalósuló értékteremtést különdíjjal szeretnék jutalmazni. Prof. Dr. Piskóti István köszöntőjében kiemelte, hogy évről évre egyre jobb pályázatok születnek.

„A „Városmarketing Gyémántdíj” versenyen maga a pályázat szakmaisága, átgondoltsága, a marketingszabályoknak való megfelelése mérettetik meg — emelte ki a professzor. — A zsűriben nagyon sokan dolgoznak azért, hogy igazságos döntések szülessenek. Minden pályázatot ketten, egymástól függetlenül bírálnak, ahogyan ez az akadémiai körökben illik. Akkor kap valaki gyémántdíjat, ha két egybehangzó támogatást kap” — erősítette meg Piskóti István.



Tíz pályázat érkezett Kazincbarcikáról

A Barcika Art Nonprofit Kft. a város képviseletében 2 kategóriában, összesen 10 anyagot adott be az ország legnagyobb és egyetlen szakmai megmérettetésére, amelyet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete 10 éve hívott életre. Rendezvény-esemény kategóriában indítottuk a 2024-es advent vasárnapi programsorozatot, a Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás szemléletformáló kampányát, a Tour de Hongrie kazincbarcikai etapjának szoboravatóját, illetve az októberi Szüreti vigalom programját.

Marketingkommunikációs megoldások és tartalomgyártás kategóriában 6 anyaggal indult Kazincbarcika. A Barcika ’70 film, a Fadopátlás, a Jakupcsek Gabriellával készült szemléletformáló kampány, a Susztermatt Csuja Imrével, a város 70. születésnapjára készült 4 részes jubileumi különkiadások print számai, valamint a Korda Györggyel készült pókerjátszma kisfilmje is gyémántot ért.



Kiemelkedő teljesítményt nyújtott Kazincbarcika

Kazincbarcika mind a 10 beadott pályázati anyaga gyémántdíjas lett, így városunk a korábbi években begyűjtött 10 — az akadémiai marketingszakma által odaítélt — gyémántdíját azonnal megduplázta. Az elismeréseket Szitka Péter polgármester és Halász Norbert, a Barcika Art Nonprofit Kft. operatív igazgatója vette át Sütő Ágnestől, a Magyar Marketing Szövetség alelnökétől és Piskóti István elnökségi tagtól.

„Rendkívül büszke vagyok a kollégáimra és azokra a programokra, valamint marketingtartalmakra, amelyek forradalmasított módszerekkel készülnek nálunk Kazincbarcikán — fogalmazott Kazincbarcika polgármestere.  — Ez a gyémántdíjeső azt jelenti, hogy mostmár nemcsak a kazincbarcikaiak látják, hogy mik valósulnak meg és milyen tartalmak születnek városunkban, hanem olyan, a marketingtudomány tekintetében elismert szakemberek, akik gyémántokkal értékelték a városmarketingben megjelent helyi forradalmi újításokat” — erősítette meg Szitka Péter.



A „Városmarketing Gyémántdíj” a települések kommunikációs és marketingtevékenységének legnagyobb elismerése. Évente több száz pályázat érkezik a Magyar Marketing Szövetséghez. Az idei díjátadón Magyarország legrégebbi és első sajtófigyelő vállalata, az Observer médiafigyelő külön is díjazta a Kazincbarcikán megvalósult eseményeket, valamint a kommunikációs és marketingmegoldásokat. A cég naponta 10 ezernél is több cikket dolgoz fel, rádiós és televíziós műsorokról készít leiratokat. Az Observer ügyvezetőjétől, Csizmadia Ádámtól a ceremónia végén egy különdíjat vett át Szitka Péter és Halász Norbert.

További híreink

Pályázat a helyi civil- és sportszervezetek számára

Dátum: 2025. márc 04. 11:26

Kazincbarcika Város Önkormányzata idén is támogatja a helyi civil- és sportszervezeteket. A pályázatok benyújtásának határideje 2025. március 31.

Új helyiségek a Kazincbarcikai Pedagógiai Szakszolgálatnál

Dátum: 2025. márc 02. 19:15

A Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Pedagógiai Szakszolgálat Kazincbarcikai Tagintézménye hamarosan új helyiségekkel bővül. Az új helyiségek egy új szakértői bizottsági tagintézménynek adnak majd otthont, amely a sajátos nevelési igényű gyermekek diagnosztizálásával foglalkozik. A bővítés célja, hogy a kazincbarcikai, putnoki, ózdi és edelényi járásban élő gyermekek könnyebben férhessenek hozzá a szakszolgálat szolgáltatásaihoz, így már nem kell Miskolcra utazniuk.

Saját kutyája marcangolt szét egy nőt a Vécsetál dűlőben

Dátum: 2025. márc 01. 17:31

Egy lakhatásra alkalmatlan zártkerti ingatlanban saját láncon tartott kutyája marcangolt szét egy nőt a Vécsetál dűlőben szombaton. A segítségére érkező első mentőautó elakadt az oda vezető sáros úton, csak egy másik kocsi tudott felmenni érte, és kórházba szállítani. Információink szerint a nő súlyos sérülésekkel került kórházba.

Befektetői életműdíjban részesült a tulajdonos Wanhua Chemical Csoport és a BorsodChem

Dátum: 2025. márc 01. 09:00

A 2011-es, 1,23 milliárd euró értékű akvizíció, amelynek keretében a Wanhua Csoport felvásárolta a kazincbarcikai BorsodChemet, és az azóta eltelt időszakban megvalósított, összesen 1,8 milliárd euró értékű fejlesztési programja alapján a Wanhua BorsodChem képviselője vehette át a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség Év Befektetője gáláján a Wanhua Chemical Csoportnak odaítélt idei Befektetői életműdíjat. A tavaly 75. születésnapját ünneplő társaság hasonlóan ambiciózus jövőképpel tekint előre is, célja, hogy az évtized végére megduplázza árbevételét és az európai vegyipar meghatározó szereplőjévé váljon. A hazai vegyipar legnagyobb vállalata a fenntarthatóság és az innováció jegyében kíván a kontinens legversenyképesebb poliuretán-gyártóbázisává válni, miközben jelentős pozíciót tervez kiépíteni az új vegyianyagok gyártásában is. Fejlesztései nemcsak a versenyképességet erősítik, hanem hozzájárulnak a helyi közösség támogatásához és a környezet hosszú távú, kiemelt védelméhez is.

KolorTV élőben

Programajánló

Legfrissebb galéria

Legfrissebb videók

Facebook

Szurkoljunk