https://kolorline.hu/Gyémántdíjas Kazincbarcika — megduplázta Kolorcity a marketingelismerései számát

Gyémántdíjas Kazincbarcika — megduplázta Kolorcity a marketingelismerései számát

Szerző:

Kolorline szerkesztőség

Publikálva:

Utolsó frissítés:

Kategória:

Kazincbarcika

Újabb gyémántokat söpört be Kazincbarcika az országos „Városmarketing Gyémántdíj” versenyen, amelyet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete immár 10. éve hirdet meg. Városunk mostanáig összesen 10 gyémántdíjjal büszkélkedhetett, a szerda esti ünnepélyes átadón azonban megduplázta elismerései számát. Rendezvény-esemény kategóriában 4, marketingkommunikációs megoldások és tartalomgyártás kategóriában pedig 6 gyémántot nyert Kazincbarcika, valamint elhozta hazánk első sajtófigyelő vállalatának, az Observernek a különdíját is.

Díjátadó est gyémántesővel

Nem is sikerülhetett volna jobban a március 5-i „Városmarketing Gyémántdíj” átadó ünnepség Kazincbarcika számára: a város 10 pályázattal indult a megmérettetésen, végül nemcsak 10, hanem 11 elismeréssel zárta a ceremóniát. Az eseményen Sütő Ágnes, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke visszaidézte a kezdeteket, amikor prof. dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének vezetője, az MMSZ elnökségi tagja és Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke úgy döntött, hogy a marketing városokra vonatkozó speciális területét, az ott megvalósuló értékteremtést különdíjjal szeretnék jutalmazni. Prof. Dr. Piskóti István köszöntőjében kiemelte, hogy évről évre egyre jobb pályázatok születnek.

„A „Városmarketing Gyémántdíj” versenyen maga a pályázat szakmaisága, átgondoltsága, a marketingszabályoknak való megfelelése mérettetik meg — emelte ki a professzor. — A zsűriben nagyon sokan dolgoznak azért, hogy igazságos döntések szülessenek. Minden pályázatot ketten, egymástól függetlenül bírálnak, ahogyan ez az akadémiai körökben illik. Akkor kap valaki gyémántdíjat, ha két egybehangzó támogatást kap” — erősítette meg Piskóti István.



Tíz pályázat érkezett Kazincbarcikáról

A Barcika Art Nonprofit Kft. a város képviseletében 2 kategóriában, összesen 10 anyagot adott be az ország legnagyobb és egyetlen szakmai megmérettetésére, amelyet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete 10 éve hívott életre. Rendezvény-esemény kategóriában indítottuk a 2024-es advent vasárnapi programsorozatot, a Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás szemléletformáló kampányát, a Tour de Hongrie kazincbarcikai etapjának szoboravatóját, illetve az októberi Szüreti vigalom programját.

Marketingkommunikációs megoldások és tartalomgyártás kategóriában 6 anyaggal indult Kazincbarcika. A Barcika ’70 film, a Fadopátlás, a Jakupcsek Gabriellával készült szemléletformáló kampány, a Susztermatt Csuja Imrével, a város 70. születésnapjára készült 4 részes jubileumi különkiadások print számai, valamint a Korda Györggyel készült pókerjátszma kisfilmje is gyémántot ért.



Kiemelkedő teljesítményt nyújtott Kazincbarcika

Kazincbarcika mind a 10 beadott pályázati anyaga gyémántdíjas lett, így városunk a korábbi években begyűjtött 10 — az akadémiai marketingszakma által odaítélt — gyémántdíját azonnal megduplázta. Az elismeréseket Szitka Péter polgármester és Halász Norbert, a Barcika Art Nonprofit Kft. operatív igazgatója vette át Sütő Ágnestől, a Magyar Marketing Szövetség alelnökétől és Piskóti István elnökségi tagtól.

„Rendkívül büszke vagyok a kollégáimra és azokra a programokra, valamint marketingtartalmakra, amelyek forradalmasított módszerekkel készülnek nálunk Kazincbarcikán — fogalmazott Kazincbarcika polgármestere.  — Ez a gyémántdíjeső azt jelenti, hogy mostmár nemcsak a kazincbarcikaiak látják, hogy mik valósulnak meg és milyen tartalmak születnek városunkban, hanem olyan, a marketingtudomány tekintetében elismert szakemberek, akik gyémántokkal értékelték a városmarketingben megjelent helyi forradalmi újításokat” — erősítette meg Szitka Péter.



A „Városmarketing Gyémántdíj” a települések kommunikációs és marketingtevékenységének legnagyobb elismerése. Évente több száz pályázat érkezik a Magyar Marketing Szövetséghez. Az idei díjátadón Magyarország legrégebbi és első sajtófigyelő vállalata, az Observer médiafigyelő külön is díjazta a Kazincbarcikán megvalósult eseményeket, valamint a kommunikációs és marketingmegoldásokat. A cég naponta 10 ezernél is több cikket dolgoz fel, rádiós és televíziós műsorokról készít leiratokat. Az Observer ügyvezetőjétől, Csizmadia Ádámtól a ceremónia végén egy különdíjat vett át Szitka Péter és Halász Norbert.


 

További híreink

Az allergiásokat védik, ezért kell füvet nyírni aszályban is Kazincbarcikán

Dátum: 2025. aug 02. 13:49

Összesen 130 hektárnyi zöldterületet tart rendben a Barcika Park Nonprofit Kft. Kazincbarcikán. A kánikulában a fű kevésbé, a gyomok azonban gyorsan nőnek, sok embernek allergiás tüneteket okozva. A levegőbe kerülő pollen és az allergén gyomnövények elszaporodását fűnyírással lehet a leggyorsabban és a leghatékonyabban megakadályozni — ez egy fontos érv a forróságban történő parkgondozásra.

Csak ülni vagy andalogni zenére és vízsugárszóra Kazincbarcika vízijáték-show-ján

Dátum: 2025. aug 01. 18:58

Az idei nyáron is bárki része lehet hétvégenként annak az engergiabuboréknak, amelyet péntektől vasárnapig a Fő téri vízijáték-show vízcsóváinak produkciója, a válogatott zenék nyári széllel szálló dallama és a megcsodálók ámulata, önfeledt transza tesz össze „színergiában”!

Mi lesz veled kazincbarcikai szülészet? Zajlanak az egyeztetések…

Dátum: 2025. júl 30. 07:50

Egyelőre sok a kérdés a Kazincbarcikai Kórház Szülészeti és Nőgyógyászati Osztálya körül, miközben a fenntartó szerint biztosított az ellátás az osztályvezető főorvos tragikus hirtelenséggel bekövetkezett halála után is.

Versenyképes járás?

Dátum: 2025. júl 29. 16:00

Veszélybe került Kazincbarcika költségvetése egy olyan kormányzati programnak köszönhetően, amely idén indult, és a jobb pénzügyi helyzetben lévő településeket lehetetleníti el. A városvezetés jelenleg is egyeztetéseket folytat a szaktárcával, hogy a bevezetett Versenyképes Járások Programnak köszönhetően ne fővárosi mértékű elvonást kelljen elszenvednie Kazincbarcikának. A tét több mint 3 millárd Ft lehet, ami súlyosan aránytalan városunk 14 millárd Ft-os idei költségvetéséhez. A kormányzat a választások előtt 1 évvel láthatóan pénzt próbál pumpálni a kistelepülésekre, hogy ott újabb beruházások valósulhassanak meg. Mivel az államkassza üres, ezért a jól gazdálkodó városoktól való elvonásokkal kívánja Magyarország Kormánya a szükséges pénzt előteremteni.

KolorTV élőben

Programajánló

Inline Skate Jam

Színes augusztus

Kazincbarcika

Legfrissebb galéria

Legfrissebb videók

Facebook

Szurkoljunk