
Gyémántdíjas Kazincbarcika — megduplázta Kolorcity a marketingelismerései számát
Újabb gyémántokat söpört be Kazincbarcika az országos „Városmarketing Gyémántdíj” versenyen, amelyet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete immár 10. éve hirdet meg. Városunk mostanáig összesen 10 gyémántdíjjal büszkélkedhetett, a szerda esti ünnepélyes átadón azonban megduplázta elismerései számát. Rendezvény-esemény kategóriában 4, marketingkommunikációs megoldások és tartalomgyártás kategóriában pedig 6 gyémántot nyert Kazincbarcika, valamint elhozta hazánk első sajtófigyelő vállalatának, az Observernek a különdíját is.
Díjátadó est gyémántesővel
Nem is sikerülhetett volna jobban a március 5-i „Városmarketing Gyémántdíj” átadó ünnepség Kazincbarcika számára: a város 10 pályázattal indult a megmérettetésen, végül nemcsak 10, hanem 11 elismeréssel zárta a ceremóniát. Az eseményen Sütő Ágnes, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke visszaidézte a kezdeteket, amikor prof. dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének vezetője, az MMSZ elnökségi tagja és Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke úgy döntött, hogy a marketing városokra vonatkozó speciális területét, az ott megvalósuló értékteremtést különdíjjal szeretnék jutalmazni. Prof. Dr. Piskóti István köszöntőjében kiemelte, hogy évről évre egyre jobb pályázatok születnek.
„A „Városmarketing Gyémántdíj” versenyen maga a pályázat szakmaisága, átgondoltsága, a marketingszabályoknak való megfelelése mérettetik meg — emelte ki a professzor. — A zsűriben nagyon sokan dolgoznak azért, hogy igazságos döntések szülessenek. Minden pályázatot ketten, egymástól függetlenül bírálnak, ahogyan ez az akadémiai körökben illik. Akkor kap valaki gyémántdíjat, ha két egybehangzó támogatást kap” — erősítette meg Piskóti István.
Tíz pályázat érkezett Kazincbarcikáról
A Barcika Art Nonprofit Kft. a város képviseletében 2 kategóriában, összesen 10 anyagot adott be az ország legnagyobb és egyetlen szakmai megmérettetésére, amelyet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete 10 éve hívott életre. Rendezvény-esemény kategóriában indítottuk a 2024-es advent vasárnapi programsorozatot, a Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás szemléletformáló kampányát, a Tour de Hongrie kazincbarcikai etapjának szoboravatóját, illetve az októberi Szüreti vigalom programját.
Marketingkommunikációs megoldások és tartalomgyártás kategóriában 6 anyaggal indult Kazincbarcika. A Barcika ’70 film, a Fadopátlás, a Jakupcsek Gabriellával készült szemléletformáló kampány, a Susztermatt Csuja Imrével, a város 70. születésnapjára készült 4 részes jubileumi különkiadások print számai, valamint a Korda Györggyel készült pókerjátszma kisfilmje is gyémántot ért.
Kiemelkedő teljesítményt nyújtott Kazincbarcika
Kazincbarcika mind a 10 beadott pályázati anyaga gyémántdíjas lett, így városunk a korábbi években begyűjtött 10 — az akadémiai marketingszakma által odaítélt — gyémántdíját azonnal megduplázta. Az elismeréseket Szitka Péter polgármester és Halász Norbert, a Barcika Art Nonprofit Kft. operatív igazgatója vette át Sütő Ágnestől, a Magyar Marketing Szövetség alelnökétől és Piskóti István elnökségi tagtól.
„Rendkívül büszke vagyok a kollégáimra és azokra a programokra, valamint marketingtartalmakra, amelyek forradalmasított módszerekkel készülnek nálunk Kazincbarcikán — fogalmazott Kazincbarcika polgármestere. — Ez a gyémántdíjeső azt jelenti, hogy mostmár nemcsak a kazincbarcikaiak látják, hogy mik valósulnak meg és milyen tartalmak születnek városunkban, hanem olyan, a marketingtudomány tekintetében elismert szakemberek, akik gyémántokkal értékelték a városmarketingben megjelent helyi forradalmi újításokat” — erősítette meg Szitka Péter.
A „Városmarketing Gyémántdíj” a települések kommunikációs és marketingtevékenységének legnagyobb elismerése. Évente több száz pályázat érkezik a Magyar Marketing Szövetséghez. Az idei díjátadón Magyarország legrégebbi és első sajtófigyelő vállalata, az Observer médiafigyelő külön is díjazta a Kazincbarcikán megvalósult eseményeket, valamint a kommunikációs és marketingmegoldásokat. A cég naponta 10 ezernél is több cikket dolgoz fel, rádiós és televíziós műsorokról készít leiratokat. Az Observer ügyvezetőjétől, Csizmadia Ádámtól a ceremónia végén egy különdíjat vett át Szitka Péter és Halász Norbert.